REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.pitrustudio.pl
obowiązuje od dnia 08.01.2024 r.

Sklep internetowy www.pitrustudio.pl prowadzony jest przez Konrada Pitrus zamieszkałego przy  ul. Dąbrówka 24, 38-481 Królik Polski mail: kontakt@pitrustudio.pl

 1. Definicje

 Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym;
  2. Udostępniający– Konrad Pitrus zamieszkałego przy  ul. Dąbrówka 24, 38-481 Królik Polski mail: kontakt@pitrustudio.pl;
  3. Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.pitrustudio.pl za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
  4. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dla Klientów sklepu Internetowego;
  5. Towar– produkty lub usługi prezentowane w Sklepie Internetowym;
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Udostępniającym a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu Internetowego polegająca na udzieleniu przez Udostępniającego 5-letniej, niewyłącznej licencji do wykorzystania pliku utworu muzycznego na następującym polu eksploatacji: rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 2 art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych – tj. publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym; bez prawa dalszego licencjonowania, wynajmowania, użyczania, wykorzystywania w celach reprodukcji (tworzenie własnych plików na bazie produkcji Sprzedającego ), bez prawa do dokonywania zmian w zapisie nutowym utworów, czy też zawierania innych umów umożliwiających osobom trzecim korzystanie z pliku utworu muzycznego;
  8. Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego, w której widoczne są wybrane przez Klienta Towary do zakupu oraz umożliwiająca Klientowi ustalenie i modyfikację danych Zamówienia;
  9. Konto Klienta– funkcjonalność Sklepu Internetowego, dająca możliwość robienia zakupów bez ponownego wprowadzania danych identyfikujących Klienta
  10. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  11. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  12. Newsletter – biuletyn informacyjny Sklepu Internetowego zawierający w szczególności informacje o aktualnej ofercie i promocjach.
  13. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827)
  14. Umowa zawarta na odległość– umowa określona w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta  tj. umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
  15. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie określone w art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta  tj. umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci, w szczególności za przekazanie informacji na trwałym nośniku należy rozumieć przekazanie informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail
  16. Konsument– klient, będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego
  • 2. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, oraz realizuje wymagane przez ustawę o prawach konsumenta obowiązki informacyjne przedsiębiorcy wobec klienta będącego konsumentem
  2. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    a. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z indywidualnego konta Klienta w ramach Sklepu Internetowego;
    b. warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach Sklepu Internetowego;
    c. zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
    d. obowiązki informacyjne przedsiębiorcy wobec klienta będącego konsumentem określone w ustawie o prawach konsumenta
  3. Umowy za pośrednictwem Sklepu Internetowego mogą być zawierane przez osoby fizyczne, mające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.
  4. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  5. Informacja o cenie podawana na stronie www.pitrustudio.pl ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta e-maila zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  • 3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
  1. Przeglądanie Towarów Sklepu Internetowego jest możliwe bez uprzedniego logowania się,  dokonanie zakupów wymaga rejestracji Konta Klienta.
  2. Każdorazowe zalogowanie się na Stronie internetowej jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, Polityki prywatności.
  3. Każdorazowe zamówienie Towarów na Stronie internetowej jest równoznaczne z akceptacją warunków świadczenia Usługi, zawartych w dokumencie lub dokumentach (w postaci Regulaminu i innych) opisujących zasady świadczenia sprzedaży przez Sklep Internetowy. Aktualna treść tych dokumentów jest publicznie dostępna na stronach Sklepu Internetowego.
  4. Aby zarejestrować się w Sklepie Internetowym należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko bądź – w przypadku osoby prawnej albo jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – firmę, adres e-mail oraz hasło, zaakceptować niniejszy Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klienta w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia.
  5. Rejestracja w Sklepie Internetowym i korzystanie z jego funkcjonalności są bezpłatne.
  6. Po zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
  7. Klient zobowiązuje się zachować w tajemnicy nadany przy rejestracji unikatowy login i hasło oraz nie udostępniać go osobom trzecim. W przypadku podejrzenia, że wiedzę o treści loginu i hasła mogła nabyć osoba trzecia, Klient ma obowiązek zmiany hasła i powiadomienia o tym fakcie niezwłocznie Sklep Internetowy.
  8. Wszelkie Towary zamówione po zalogowaniu przez Klienta unikatowym loginem i hasłem uważa się za zamówione przez Klienta.
  9. Klient nie może uchylać się od jakiejkolwiek odpowiedzialności względem Sklepu Internetowego (w tym od zapłaty) w przypadku kiedy do Zamówienia dojdzie z wykorzystaniem przydzielonego Klientowi unikatowego loginu oraz hasła.
  10. W celu wyrejestrowania się ze Sklepu Internetowego należy wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o wyrejestrowanie na adres kontakt@pitrustudio.pl.
  11. Udostępniający może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient działa w ramach Sklepu Internetowego w sposób naruszający powszechnie obowiązujące przepisy prawa, prawa i dobra osobiste osób trzecich, zasady współżycia społecznego lub postanowienia niniejszego Regulaminu.
  12. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, nie dokona powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Udostępniającego.

 

  • 4. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
  1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy uprzednio zarejestrować się na stronie internetowej www.pitrustudio.pl, zalogować się, a następnie dokonać wyboru Towaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do Koszyka lub usuwanie z Koszyka.
  3. Zamówienie jest realizowane pod warunkiem, że Towar jest dostępny w magazynie Sklepu Internetowego. W przypadku braku dostępności Towaru, na stronie wyświetli się odpowiedni komunikat.
  4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „ZAPŁAĆ/KUPUJĘ I PŁACĘ” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  5. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu Internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.
  6. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące w szczególności:
    – Dane do przelewu standardowego,
    – Zamówionego Towaru,
    – Jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów,
    – Prowizji,
    – Wybranej metody płatności,
  7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Udostępniającym Umowy sprzedaży licencji, zgodnie z treścią Regulaminu.
  8. Mając na względzie, że towary oferowany przez Udostępniającego mają postać cyfrową, Konsument dokonujący ich zakupu może wyrazić zgodę na przesłanie pliku utworu muzycznego przed upływem okresu na odstąpienie przez Konsumenta od umowy w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta. Konsekwencją wyrażenia zgody na powyższe jest utrata prawa do odstąpienia od umowy wynikająca z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta.
  9. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  10. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu.

  

  • 5. Sposób i warunki dostawy Towaru
  1. Dostawa zamówionych w sklepie internetowym  Towarów, realizowana jest za pośrednictwem Sklepu internetowego po udostępnieniu przez Udostępniającego opcji pobrania pliku i wysyłki pliku na adres email podany w formularzu składania zamówienia.
  • 6. Ceny, metody płatności, promocje, faktury
  1. Szybkie przelewy realizowane są poprzez pośrednika, firmę Hotpay. Zamówienia wysyłane są od razu.
  2. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Hotpay.pl
  3. Przelewy tradycyjne realizowane są z opóźnieniem, związane jest to z koniecznością zaksięgowania wpłaty w systemie.
  4. Okresowe promocje w portalu PITRUSTUDIO polegają na wykorzystaniu przez Klienta wygenerowanego i dostarczonego mu kodu rabatowego.
  5. Każda akcja promocyjna poprzedzona jest akcją informacyjną ( newsletter, baner, blog, informacja w social mediach ).
  6. Każda promocja zawiera indywidualny REGULAMIN mówiący o szczegółach akcji.
  7. Aby skorzystać z promocji, trzeba być Klientem zalogowanym.
  8. Ceny Towarów podawane są w walutach:  złoty polski
  • 7. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
  1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221Kodeksu Cywilnego i  korzystającemu ze Sklepu Internetowego przysługuje – na podstawie ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży Towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
  2. pisemnie – Drogą pocztową na adres udostępniającego
    b. Drogą elektroniczną – kontakt@pitrustudio.pl, z wyróżnieniem w tytule e-maila numeru Zamówienia oraz słowem „odstąpienie od umowy”.
  3. Udostępniający prześle klientowi będącemu konsumentem na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego drogą elektroniczną.
  4. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu zawarcia umowy. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres podany w § 7 ust. 1 niniejszego regulaminu.
  5. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przesyłając je na mail: kontakt@pitrustudio.pl
  6. W przypadku zakupu treści elektronicznych w momencie pobrania produktu cyfrowego przez Klienta lub gdy został on wysłany na podany przez Klienta adres email, Klient traci możliwość zwrotu zakupionego produktu. Reguluje to ustawa o prawach konsumenta (DzU z 2014 r., poz. 827, art.38).

 

  • 8. Reklamacje

     

    a) Reklamacja zapisów nutowych zakupionych w naszym sklepie internetowym – błędy oraz wszelkie inne nieprawidłowości usuwane są w przeciągu siedmiu dni po zgłoszeniu problemu przez Klienta. Termin ten może ulec zmianie w przypadku: zwolnienia chorobowego, wyjazdu służbowego, urlopu bądź przyczyn technicznych oraz losowych.

    b) PITRUSTUDIO zastrzega, że rozpatrzenie reklamacji może wymagać uzyskania dodatkowych wyjaśnień od Klienta – czas udzielania wyjaśnień przez Klienta przedłuża okres rozpoznania reklamacji.

    c) O przedłużeniu terminu reklamacji, o konieczności złożenia dodatkowych wyjaśnień, albo o odmowie uwzględnienia reklamacji Klient zostanie poinformowany.

    d) Podstawą do reklamacji nie jest:

    plik nie spełniający indywidualnych oczekiwań, wyobrażenia dot. twórczości aranżacji; plik jest stworzony na podstawie zapisu nutowego danego utworu oraz osobistej wizji Twórcy w związku z czym nie podlega wszelkim uwagom.
    Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.

    e) Klient może kierować reklamacje oraz uwagi w sprawach związanych z działalnością sklepu bądź jakością zakupionych plików na adres e-mail podany w formularzu kontaktowym na naszej stronie internetowej.

    f) Reklamacje i uwagi sprzeczne z regulaminem nie będą rozpatrywane jako typ reklamacji.

 

  • 9. Newslettery
  1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w odpowiednim miejscu na stronie internetowej www.pitrustudio.pl. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres e-mail Newsletter, a także inne informacje handlowe wysyłane przez udostępniającego w imieniu swoim lub osób trzecich.
  2. Klient może w każdym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera i innych informacji handlowych, zaznaczając na stronie Sklepu Internetowego stosowne pole.
  • 10. Postanowienia końcowe
  1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Udostępniającym a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Udostępniającym a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Udostępniającego.
  3. Sklep Internetowy prowadzi politykę ochrony i przetwarzania danych osobowych  Klientów zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, a także Polityką prywatności dostępną w każdym czasie na stronie internetowej www.pitrustudio.pl. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usuwania.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy polskiego Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Obowiązuje od dnia 08.01.2024 r.